Με την Επισκοπή θα πορεύονται και την νέα αγωνιστική περίοδο ο Στέλιος Δελήμπασης και ο Νίκος Μποτωνάκης.
Οι δύο ποδοσφαιριστές, συναντήθηκαν με την διοίκηση και τα βρήκαν μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.
Οι δύο ποδοσφαιριστές, συναντήθηκαν με την διοίκηση και τα βρήκαν μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η ΠΑΕ Επισκοπής ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές, Στέλιο Δελήμπαση και Νίκο Μποτωνάκη.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου