Ευρωπαϊκό στίβου: Πρωτιά Μπελιμπασάκη

Η Ελληνική ομάδα ολοκλήρωσε την παρουσία της στο Ταλίν της Εσθονίας καταλαμβάνοντας την 5η θέση στη συνολική βαθμολογία (276,5) και έμεινε στην ίδια κατηγορία και για το 2015.

Η Εθνική μας αποτελούμενη από νέα παιδιά βρέθηκε πολύ κοντά στην άνοδο, την οποία τελικά έχασε σε λεπτομέρειες και απώλεια βαθμών από αγωνίσματα που θεωρητικά αναμενόταν καλύτερα πλασαρίσματα.

Ακόμη κι έτσι όμως αυτό που μένει από την εμφάνιση της ομάδας το διήμερο είναι οι ενθαρρυντικές παρουσίες αθλητών που δεν έχουν ανάλογη εμπειρία στη διοργάνωση και στην εθνική ομάδα.

Παιδιά νεαρής ηλικίας, όπως οι Μαρινάκου, Κοροσίδου, Αναστασάκης, Γκουρλιάς, αλλά και οι λίγο μεγαλύτεροι και εξελίξιμοι Πεσιρίδου, Δαλάκα, Λουλάς, Καρακατσάνη.

Σε κάθε περίπτωση η ελληνική ομάδα παρουσίασε εικόνα ομάδας που πάλεψε και στις περισσότερες περιπτώσεις, πήρε αυτό που μπορούσε έστω κι αν δεν ήρθε η πολυπόθητη θέση στην πρώτη τριάδα που θα έφερνε τη χώρα μας στην Σούπερ Λίγκα.

Στην διάρκεια της δεύτερης ημέρας η Ελλάδα είχε μόλις μία νίκη με την Μαρία Μπελιμπασάκη, στα 200 μέτρα με χρόνο 23.12 (-0,6)και συνολικά έξι στην πρώτη τριάδα...

Η βαθμολογία
01. Λευκορωσία 302,5
02. Νορβηγία 300
03. Φινλανδία 290.5
04. Ρουμανία 281,5
05. ΕΛΛΑΔΑ 276.5
06. Εσθονία 275,5
07. Ιρλανδία 253,5
08. Πορτογαλία 251,5
09. Βέλγιο 251
10. Λιθουανία 227
11. Σλοβενία 209,5
12. Ουγγαρία 191

Οι Ολλανδία, Τσεχία, Τουρκία υποβιβάστηκαν στην Α' κατηγορία από τη Σούπερ Λίγκα, ενώ απο τη Β' κατηγορία την άνοδο πήραν οι Ελβετία και Λετονία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου