Ποσειδών Κ.Ρ: Με Ανθούση και τη νέα σεζόν

Ανακοίνωση: «Το Δ.Σ. της Αθλητικής Ένωσης Καμισιανών Ραπανιανών "Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝ" ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον προπονητή Δημήτρη Ανθούση, που θα καθοδηγήσει τεχνικά την ομάδα μας για τρίτη συνεχόμενη αγωνιστική περίοδο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου