Αύριο - Κυριακή (8 Ιουνίου), στις δώδεκα το μεσημέρι (12:00), στο Δημοτικό ΚΕΠ Ασή Γωνιάς θα πραγματοποιηθεί η ετήσια γενική συνέλευση με τα εξής παρακάτω θέματα:
1) Απολογισμός απερχόμενης αγωνιστικής περιόδου.
2) Καθορισμός στόχων για την επόμενη αγωνιστική περίοδο.
3) Συμμετοχή ενδιαφερόμενων στην Διοίκηση που θέλουν να βοηθήσουν στην όποια προσπάθεια της ομάδας.
4) Οργάνωση - Λειτουργία .




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου