Πέρασε τις εξετάσεις η Σοφία Γρυλλάκη

Από την ΚΕΔ/ΕΠΟ ανακοινώθηκαν οι επιτυχόντες διαιτητές, βοηθοί διαιτητές, παρατηρητές και εκπαιδευτές 1ης κατηγορίας των γραπτών εξετάσεων του σεμιναρίου προεπιλογής διαιτητών, 2014-2015, που διεξάγεται στην Ερέτρια.

Ανάμεσα στα ονόματα των επιτυχόντων φιγουράρει κι αυτό της Σοφίας Γρυλλάκη (της ΕΠΣ Χανίων), η οποία πέρασε τις γραπτές εξετάσεις τόσο ως παρατηρητής 1ης κατηγορίας, όσο και ως εκπαιδεύτρια (επίσης 1ης κατηγορίας). Αναλυτικά οι επιτυχόντες ανά κατηγορία:

- Διαιτητές 1ης κατηγορίας
- Βοηθοί διαιτητές 1ης κατηγορίας
- Παρατηρητές 1ης κατηγορίας
- Εκπαιδευτές 1ης κατηγορίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου