Βασιλομιχελάκης: "Ευχαριστώ Μουράτ, παίκτες"

Γραπτή -ευχαριστήρια- δήλωση του γενικού αρχηγού του Α.Ο. Χανιά, Αντώνη Βασιλομιχελάκη:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια τον Μουράτ Σεροπιάν, το προπονητικό του επιτελείο και τους παίκτες για την άψογη συνεργασία που είχαμε την χρονιά που μας πέρασε.

Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μουράτ και για τα πολύ καλά λόγια που είπε για μένα το τελευταίο διάστημα στα ΜΜΕ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου