Επέστρεψε από την Αθήνα στην Κρήτη ο πρόεδρος της Επισκοπής. Ο Μιχάλης Νικολιδάκης βρέθηκε στην πρωτεύουσα για μια σειρά επαφών με ανθρώπους της διοργανώτριας αρχής (football league)...
Ο ίδιος δήλωσε ικανοποιημένος από τον πρώτο κύκλο των συζητήσεων και εν ευ θέτω χρόνω αναμένεται να βρεθεί ξανά στα γραφεία της λίγκας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου