Επισκοπή: Επέστρεψε ο πρόεδρος

Επέστρεψε από την Αθήνα στην Κρήτη ο πρόεδρος της Επισκοπής. Ο Μιχάλης Νικολιδάκης βρέθηκε στην πρωτεύουσα για μια σειρά επαφών με ανθρώπους της διοργανώτριας αρχής (football league)...

Ο ίδιος δήλωσε ικανοποιημένος από τον πρώτο κύκλο των συζητήσεων και εν ευ θέτω χρόνω αναμένεται να βρεθεί ξανά στα γραφεία της λίγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου