Φιλικό αγώνα με τον Κισσαμικό θα δώσει αύριο - Τετάρτη, στις 18:00, στο Δημοτικό Γήπεδο Μάλεμε, η ομάδα του Πλατανιά. Σήμερα - Τρίτη, οι ποδοσφαιριστές της Χανιώτικης ομάδας πραγμα- τοποίησαν απογευματινή προπόνηση στο Μάλεμε, υπό τις οδηγίες του Άγγελου Αναστασιάδη. Θεραπεία ακολούθησαν οι Γουνδουλάκης (ενοχλήσεις στους κοιλιακούς), Ζουμπουλάκης και Τέτε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου