Φιλικό αγώνα με την Επισκοπή θα δώσει το Σάββατο, στις έξι το απόγευμα (18:00), στο Ρέθυμνο, η ομάδα του Πλατανιά. Σήμερα - Παρασκευή οι ποδοσφαιριστές της Χανιώτικης ομάδας πραγμα- τοποίησαν απογευματινή προπόνηση στο Μάλεμε, υπό τις οδηγίες του Άγγελου Αναστασιάδη. Θεραπεία ακολούθησαν οι Ζουμπουλάκης, Τέτε και ατομικό πρόγραμμα οι Γουνδουλάκης, Ναζλίδης.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου