ΑΟ Χανιά: Προπόνηση και ευχαριστήριο

Στο γήπεδο της Νέας Ερυθραίας, υπό το βλέμμα του Μουράτ Σεροπιάν και των συνεργατών του, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Α.Ο. Χανιά ενόψει του αυριανού αγώνα με τον Ηρακλή Ψαχνών.

Το πρόγραμμα ακολούθησαν κι ολοκλήρωσαν όλοι οι ποδοσφαιριστές. Η ΠΑΕ ΑΟ Χανιά, ευχαριστεί τον πρόεδρο και το Δ.Σ. της Νέας Ερυθραίας για την παραχώρηση του γηπέδου για την μεσημεριανή προπόνηση της Χανιώτικης ομάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου