Στο γήπεδο της Νέας Ερυθραίας, υπό το βλέμμα του Μουράτ Σεροπιάν και των συνεργατών του, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Α.Ο. Χανιά ενόψει του αυριανού αγώνα με τον Ηρακλή Ψαχνών.
Το πρόγραμμα ακολούθησαν κι ολοκλήρωσαν όλοι οι ποδοσφαιριστές. Η ΠΑΕ ΑΟ Χανιά, ευχαριστεί τον πρόεδρο και το Δ.Σ. της Νέας Ερυθραίας για την παραχώρηση του γηπέδου για την μεσημεριανή προπόνηση της Χανιώτικης ομάδας.
Το πρόγραμμα ακολούθησαν κι ολοκλήρωσαν όλοι οι ποδοσφαιριστές. Η ΠΑΕ ΑΟ Χανιά, ευχαριστεί τον πρόεδρο και το Δ.Σ. της Νέας Ερυθραίας για την παραχώρηση του γηπέδου για την μεσημεριανή προπόνηση της Χανιώτικης ομάδας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου