Οι δηλώσεις του προπονητή του ΑΟ Χανιά, Μουράτ Σεροπιάν, μετά το φινάλε του ισόπαλου (χωρίς τέρματα) αγώνα στον Βόλο ανάμεσα στην Χανιώτικη ομάδα και τον τοπικό Ολυμπιακό:
«Κάναμε σήμερα μια μεγάλη προσπάθεια. Συγχαρητήρια στα παιδιά της ομάδας μου. Νομίζω ότι το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο. Και ο Ολυμπιακός στο πρώτο μέρος θα μπορούσε να είχε πετύχει κάποιο τέρμα και εμείς όμως στο τέλος αν ήμασταν πιο τυχεροί θα μπορούσαμε να είχαμε βάλει γκολ.
Έχουμε δείξει πράγματα στα play off, αλλά δεν έχουμε την τύχη που χρειάζεται και έχουμε χάσει παιχνίδια στη λεπτομέρεια. Θα συνεχίσουμε το ίδιο και στο δεύτερο γύρο των play off. Ο Ολυμπιακός Βόλου είναι πραγματικά πολύ καλή ομάδα.
Απλά τώρα τα παιχνίδια είναι δύσκολα, κρίνονται στη λεπτομέρεια και είναι ένας μαραθώνιος που κρίνεται πολύ από την κούραση και γι αυτό υπάρχει αυτή η εξέλιξη.
Καλή συνέχεια στον Ολυμπιακό Βόλου και εύχομαι να πετύχει τους στόχους του. Δεν μας προβληματίζει το τρίτο συνεχόμενο εκτός έδρας ματς. Το ίδιο θα κάνουμε και στα Ψαχνά. Θα παίξουμε για τη νίκη.»
Καλή συνέχεια στον Ολυμπιακό Βόλου και εύχομαι να πετύχει τους στόχους του. Δεν μας προβληματίζει το τρίτο συνεχόμενο εκτός έδρας ματς. Το ίδιο θα κάνουμε και στα Ψαχνά. Θα παίξουμε για τη νίκη.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου