Υπό το βλέμμα του Μουράτ Σεροπιάν, χωρίς προβλήματα, πραγματοποιήθηκε η προπόνηση της Δευτέρας των ποδοσφαιριστών του Α.Ο. Χανιά στο βοηθητικό γήπεδο του Ο.Α.Κ.Α. Η Χανιώτικη ομάδα εξακολουθεί να βρίσκεται εκτός Κρήτης και να προετοιμάζεται ενόψει του αγώνα της 8ης αγωνιστικής με τον Ηρακλή Ψαχνών...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου