Κισσαμικός: Φιλικό με την Επισκοπή

Πρωινή προπόνηση περιελάμβανε το πρόγραμμα της Κυριακής (09/03) για τους ποδοσφαιριστές του Κισσαμικού. Αύριο - Δευτέρα (10/03) θα πραγματοποιηθεί φιλικό παιχνίδι στο Ρέθυμνο, με την Επισκοπή, στις 15:00. Από τις καιρικές συνθήκες θα εξαρτηθεί το αν γίνει ο αγώνας στο ΔΑΚ Γάλλου ή στο "Θ.I. Βαρδινογιάννης" της Επισκοπής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου