Σταματόπουλος: "Να παλέψουμε"

Οι δηλώσεις του υπηρεσιακού προπονητή του Βύζα, Θανάση Σταματόπουλου, σχετικά με τους στόχους της ομάδας των Μεγάρων στις τελευταίες αγωνιστικές, αρχής γενομένης από το αυριανό παιχνίδι στα Περιβόλια με τον ΑΟ Χανιά:

«Με τα προβλήματα που έχουμε ως ομάδα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω από το να παλέψουμε για το καλύτερο στα τέσσερα παιχνίδια που απομένουν με στόχο να κλείσουμε την χρονιά χωρίς να είμαστε στην τελευταία θέση της βαθμολογία. Πρέπει να περάσουμε την Γλυφάδα και αυτό αποτελεί στόχο για εμάς, για την ιστορία της ομάδας και τα παιδιά.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου