Χωρίς προβλήματα πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση των ποδοσφαιριστών του Α.Ο. Χανιά που έγινε στο βοηθητικό γήπεδο της Μοναχής Ελιάς. Επόμενη προπόνηση το μεσημέρι του Σαββάτου, μετά το τέλος της οποίας θα ανακοινωθεί η αποστολή για το παιχνίδι με τον Βύζα Μεγάρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου