Ο πολυτιμότερος παίκτης του αγώνα των νέων, Ιωάννης Παπαπέτρου δήλωσε: «Είναι μια γιορτή του μπάσκετ την οποία απολαμβάνουμε όλοι μας. Πέρα από την πίεση, τα συμβόλαια και τα χρήματα, σημασία έχει να είμαστε εδώ και να χαιρόμαστε αυτό που αγαπάμε τόσο πολύ.
Είμαι πολύ χαρούμενος για τη συμμετοχή μου σε αυτόν τον αγώνα και γενικότερα σε μια πολύ ωραία διοργάνωση, η οποία φιλοξενείται στα Χανιά. Εκπροσωπώ τον δις πρωταθλητή Ευρώπης Ολυμπιακό, είμαι υπερήφανος που βρίσκομαι εδώ και ανυπομονώ να επιστρέψω το καλοκαίρι στην Κρήτη για το Ευρωμπάσκετ των νέων»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου