Επέστρεψαν σήμερα στις προπονήσεις οι ποδοσφαιριστές της Επισκοπής μετά το ρεπό της Δευτέρας. Από τις 15:00 το μεσημέρι, στο «Π.Ι. Βαρδινογιάννης» του ΔΑΚ Γάλλου, πραγματοποιείται η πρώτη προπόνηση αυτής της εβδομάδας, με τον τραυματία Βιδάλη να συνεχίζει να ακολουθεί ατομικό. Την Τετάρτη το πρόγραμμα περιλαμβάνει διπλή προπόνηση, στο γυμναστήριο στις 9:00 το πρωί και στο γήπεδο το μεσημέρι στις 15:00.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου