Συγχαρητήρια ανακοίνωση του Ολυμπιακού Βόλου, με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της Βολιώτικης ΠΑΕ, για την ήττα στα Περιβόλια από τον Α.Ο. Χανιά:
«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου συγχαίρει την ομάδα του ΑΟ Χανίων για τη νίκη της στο μεταξύ μας παιχνίδι. Ο ΑΟ Χανίων ήταν καλύτερος καθόλη τη διάρκεια του αγώνα και έφτασε σε μία δίκαιη νίκη. Η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου εύχεται στον ΑΟ Χανίων καλή συνέχεια στο πρωτάθλημα.»
«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου συγχαίρει την ομάδα του ΑΟ Χανίων για τη νίκη της στο μεταξύ μας παιχνίδι. Ο ΑΟ Χανίων ήταν καλύτερος καθόλη τη διάρκεια του αγώνα και έφτασε σε μία δίκαιη νίκη. Η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου εύχεται στον ΑΟ Χανίων καλή συνέχεια στο πρωτάθλημα.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου