Έξι μήνες εκτός ο Ναζλίδης!

Σε επιτυχημένη επέμβαση - αρθροσκόπηση (πλαστική προσθίου χιαστού) υπεβλήθη σήμερα το πρωί στην Αθήνα ο Θωμάς Ναζλίδης. Την επέμβαση πραγματοποίησαν οι γιατροί Λάκης Νικολάου και Γιάννης Σφυράκης.

Ο μεσοεπιθετικός του Πλατανιά Χανίων θα λάβει εξιτήριο αύριο το πρωί και θα ξεκινήσει πρόγραμμα αποκατάστασης μετά από δέκα, περίπου, ημέρες.

Σύμφωνα με τον γιατρό της ομάδας Γιάννης Σφυράκη, ο Ναζλίδης αναμένεται να επανέλθει στους αγωνιστικούς χώρους σε έξι μήνες, γεγονός που συνεπάγεται ότι χάνει το υπόλοιπο του φετινού πρωτα- θλήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου