Ξεκίνησε σήμερα η προετοιμασία της ομάδας του Πλατανιά Χανίων για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Άρη, στην Θεσσαλονίκη. Η προπόνηση, που πραγματοποιήθηκε στο Μάλεμε, περιελάμβανε κυρίως ασκήσεις τακτικής.
Θεραπεία ακολούθησε ο Γιακουμάκης, ατομικό πρόγραμμα ο Κατάι και ελαφρύ ατομικό πρόγραμμα ο Θέρα. Η αυριανή προπόνηση έχει προγραμματιστεί για τις τέσσερις και μισή το απόγευμα (16:30) στο γήπεδο του Μάλεμε.
Θεραπεία ακολούθησε ο Γιακουμάκης, ατομικό πρόγραμμα ο Κατάι και ελαφρύ ατομικό πρόγραμμα ο Θέρα. Η αυριανή προπόνηση έχει προγραμματιστεί για τις τέσσερις και μισή το απόγευμα (16:30) στο γήπεδο του Μάλεμε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου