Ανωγειαννάκης: "Ο αντίπαλος το άγχος"

O Μύρωνας Ανωγειαννάκης μίλησε στο aoepiskopis.gr για το Σαββατιάτικο εκτός έδρας παιχνίδι με την Γλυφάδα, αλλά και για το καλό ξεκίνημα της Ρεθυμνιώτικης ομάδας στο πρωτάθλημα:

«Η αναμέτρηση με την Γλυφάδα θα είναι ένα ιδιαίτερο και δύσκολο παιχνίδι. Οι αντίπαλοι έχουν 1 βαθμό και θα κάνουν τα πάντα για να πάρουν την πρώτη τους νίκη.

Εμείς πιστεύω ότι αν τους διαβάσουμε και μπούμε πιο δυνατά και πιο αποφασιστικοί στο παιχνίδι, κάνοντας αυτό που μας έχει μάθει ο προπονητής μας, δηλαδή, να παίζουμε ποδόσφαιρο και αν παρουσιάσουμε το πρόσωπο που είχαμε στα προηγούμενα ματς είμαι σίγουρος ότι θα πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα.

Χρειάζεται να επιβάλουμε τον δικό μας ρυθμό, να είμαστε προσγειωμένοι και αποφασιστικοί. Το άγχος το έχει ο αντίπαλος και όχι εμείς. Όσον αφορά το πρωτάθλημα της Football League είναι δύσκολο, με καλές και ιστορικές ομάδες και ειδικά για μια νεοφώτιστη ομάδα όπως είμαστε εμείς.

Έχουμε κάνει ένα δυνατό ξεκίνημα που έχει εντυπωσιάσει πολλούς οι οποίοι δεν το περίμεναν και ειδικά μετά τα αρνητικά αποτελέσματα που είχαμε στα φιλικά της προετοιμασίας.

Πιστεύω ότι με τη δουλειά και μέσα από την καθημερινή προπόνηση θα παλεύουμε κάθε ματς για να κερδίζουμε ότι καλύτερο μπορούμε και να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου