Σε ρυθμούς προετοιμασίας ενόψει του εκτός έδρας αγώνα με τον Άρη στην Θεσσαλονίκη μπαίνει από αύριο, Τρίτη, η ομάδα του Πλατανιά Χανίων. Η προγραμματισμένη προπόνηση θα ξεκινήσει στις 16:30 στο Δημοτικό Γήπεδο Μάλεμε.
Σήμερα, Δευτέρα, οι ποδοσφαιριστές είχαν ρεπό. Σημειώνεται, ακό- μη, ότι στην Αθήνα βρίσκεται ο ποδοσφαιριστής Θωμάς Ναζλίδης, συνοδευόμενος από τον γιατρό της ομάδας Γιάννη Σφυράκη.
Ο μεσοεπιθετικός του Πλατανιά Χανίων θα υποβληθεί αύριο σε χειρουργική επέμβαση για την αποκατάσταση της ζημιάς που υπέστη στο γόνατό του, στη διάρκεια προπόνησης την περασμένη εβδομάδα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου