Με κολακευτικά λόγια αναφέρεται στον Κισσαμικό η διοίκηση του Α.Ο. Τραχώνων Αλίμου σε ανακοίνωση που εξέδωσε:
«Το Διοικητικό Συμβούλιο του Α.Ο. Τραχώνων Αλίμου εκφράζει τις θερμότερες ευχαριστίες μας για την άψογη φιλοξενία των ανθρώπων του Κισσαμικού, και την υποδειγματική συμπεριφορά των φιλάθλων του.
Το σωματείο μας αισθάνεται καταϋποχρεωμένο και ευελπιστεί να ανταποδώσει την ζεστή φιλοξενία της Κρητικής ομάδος. Η νίκη και η ήττα είναι μέσα στα πλαίσια ενός αγώνα, αλλά τέτοιες ανθρώπινες συμπεριφορές κάνουν το σωματείο του Κισσαμικού να ξεχωρίζει.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου