Με είκοσι ποδοσφαιριστές αναχωρεί σήμερα το βράδυ η αποστολή του Κισσαμικού, για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό Λαυρίου, ο οποίος σύμφωνα με την ενημέρωση που υπήρξε από την Ε.Π.Ο. θα διεξαχθεί τελικά το Σάββατο (26/10, 15:00) στο γήπεδο του Κορωπίου.
Χωρίς προβλήματα πραγματοποιήθηκε η τελευταία προπόνηση πριν την αναχώρηση, υπό τις οδηγίες του Σπύρου Μπαξεβάνου και των συνεργατών του Τάκη Τσακαλίδη και Γιώργου Τουλουπάκη. Στην αποστολή συμπεριλήφθηκαν οι εξής ποδοσφαιριστές:
Ρίζος, Κοντοπίδης, Ανιάνγκμε, Βαρδάκης, Δρακάκης, Ενγκουέμ, Εσόνο, Καρβουνιάρης, Κιν, Λευτ. Κομπογεννητάκης, Κουμπρόγλου, Μαντζιούνης, Μπάτζιο, Παπακαστρήσιος, Παραλίκης, Τζιορτζιόνε, Τσικουδάκης, Χατζηλιόντας, Χολέβας, Ψαράκης.
Οι Βλαχάκης, Γιουρουκάκης, Κοκάκης και Ψυχουντάκης, που δεν θα ακολουθήσουν την αποστολή, θα πάρουν μέρος στο φιλικό του Νέου Κισσαμικού με τον Ποσειδώνα Καμισιανών - Ραπανιανών, που θα διεξαχθεί την Παρασκευή (25/10) στο γήπεδο Κολυμπαρίου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου