Σπαθάρας: «Απολαμβάνω το ποδόσφαιρο»

Ο κεντρικός αμυντικός της Επισκοπής, Δημήτρης Σπαθάρας, μίλησε για την νίκη επί του Βύζα Μεγάρων αλλά και για ικανοποίηση που αισθάνεται αγωνιζόμενος με την φανέλα της Ρεθυμνιώτικης ομάδας:

«Πετύχαμε μια πολύ σημαντική νίκη απέναντι σε ένα δύσκολο αντίπαλο, όπως ο Βύζας Μεγάρων.

Αυτή η νίκη μας δίνει ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία και φτερά για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Είναι ευχής έργο να έχουμε στην ομάδα ανθρώπους που μας λένε να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο, κάτι που δεν συναντάς και πολύ συχνά σε αυτή την κατηγορία.

Ειλικρινά σας λέω πως εδώ στην Επισκοπή, απολαμβάνω το ποδόσφαιρο. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια ομάδα που έπαιξε κυρίως αμυντικά, αλλά νομίζω πως ήταν εμφανές πως αν δεν σκοράραμε στο α’ ημίχρονο, θα το καταφέρναμε στο β’ μέρος.

Πλέον αφήνουμε πίσω μας αυτό το παιχνίδι και κοιτάμε τη συνέχεια, χωρίς να πετάμε στα σύννεφα, αλλά βλέποντας ξεχωριστά το παιχνίδι κάθε Κυριακής.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου