Χρήστος Χολέβας (Κισσαμικός): «Να πω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου για την προσπάθεια που έκαναν μες το γήπεδο και φυσικά για την πρόκριση. Ξέραμε όλοι ότι είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια πάρα πολύ καλή ομάδα, όπως είναι ο ΠΟΑ.
Παρόλα αυτά τον κοιτάξαμε στα μάτια και καταφέραμε να προκριθούμε. Δεν μένουμε όμως εδώ, το ξεχνάμε από σήμερα κιόλας αν μπορούμε, γιατί έχουμε το πρωτάθλημα.
Το κύπελλο όμως είναι ένας θεσμός που μας ενδιαφέρει πάρα πολύ. Συνεχίζουμε με τον ίδιο ρυθμό στο πρωτάθλημα κι όσο πιο ψηλά μπορούμε.»
Άγγελος Καρβελάς (ΠΟΑ): «Στο πρώτο ημίχρονο ήταν ισορροπημένο παιχνίδι. Είχαν τα παιδιά ευκαιρίες, είχαμε κι εμείς. Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε πιο καλά.
Πιστεύω πως ήμασταν καλύτεροι. Ήταν ένα δύσκολο ματς. Πήγαμε στην παράταση, όπου κι εκεί ήταν πάρα πολύ καλό ματς. Και τα 120 λεπτά ήταν ντέρμπι. Στα πέναλτι ήμασταν άτυχοι...»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου