Η ενημέρωση του ΣΕΓΑΣ Κρήτης για την εκπροσώπηση της Κρήτης στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου: «Με δύο Κρητικοπούλες στην σύνθεσή της ταξίδεψε η Εθνική ομάδα στίβου Ανδρών και Γυναικών για το Παγκόσμιο Πρωτάθλη- μα της Μόσχας που διεξάγεται στην Ρωσική πρωτεύουσα 10 - 18 Αυγούστου.
Η Μαρία Μπελιμπασάκη (Σητειακός ΑΟ) και η Στέλλα - Ηρώ Λεδάκη (ΓΣ Ελ. Βενιζέλος) θα εκπροσωπήσουν την Κρήτη στους αγώνες που αποτελούν την μεγαλύτερη διοργάνωση του στίβου του φετινού καλοκαιριού.
Η Λασιθιώτισα πρωταθλήτρια μετά τους Πανευρωπαϊκούς αγώνες και τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2012 μεταβαίνει με τον προπονητή της Μιχάλη Γωνιωτάκη με στόχο να επαναλάβει ή να καλυτερέψει την πρόσφατη επίδοση τής στα 200μ που πέτυχε στον τελικό του ελληνικού γκραν πρι στην Θήβα όπου κέρδισε με 23.18 (Πανελλήνιο ρεκόρ νέων).
Αν τα καταφέρει πιθανότατα αυτό θα σημαίνει ότι θα φτάσει στον ημιτελικό πράγμα που θα αποτελεί μεγάλη επιτυχία.
Από την μεριά της η Χανιώτισσα επικοντίστρια του ΓΣ Ελευθέριος Βενιζέλος που γυμνάζεται με τον Φώτη Στεφανή θέλει να φτάσει στα 4.60μ στον προκριματικό της Κυριακής που είναι και το όριο πρόκρισης για τον τελικό για να ξορκίσει τις περσινές ατυχίες της που την έφεραν για λίγο έξω από τον τελικό τόσο στους Ολυμπιακούς αγώνες όσο και στο Πανευρωπαϊκό.
Αν τα καταφέρει θα έχει πραγματοποιήσει το όνειρό της και θα είναι έτοιμη για πιό ψηλά. Εξάλλου τα άλματα που έκανε φέτος στο 4.60μ έδειξαν ότι δεν απέχει και πολύ από το να το ξεπεράσει.»
Δείτε σε βίντεο τις δηλώσεις της Στέλλας Λεδάκη από την χθεσινή αναχώρηση της Ελληνικής αποστολής. Οι δηλώσεις της Χανιώ- τισσας πρωταθλήτριας ξεκινούν στο τρίτο λεπτό του βίντεο...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου