Δελτίο τύπου της ΠΑΕ ΑΟ Χανιά για το χθεσινό φιλικό στο Ηράκλειο με τον ΟΦΗ:
«Αισθήματα ικανοποίησης άφησε το φιλικό του ΑΟΧ με τον ΟΦΗ που διεξήχθη στο ΒΑΚ στο Ηράκλειο την Πέμπτη 01/08. Δεν είναι μόνο η καλή εμφάνιση της ομάδας του Μουράτ Σεροπιάν παρά την ήττα με 0-1 από τον ανώτερο ΟΦΗ αλλά και η γενικότερη αποδοχή και ζεστή φιλοξενία εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ την οποία η Διοίκηση της ΠΑΕ ΑΟΧ ευχαριστεί θερμά.»
«Αισθήματα ικανοποίησης άφησε το φιλικό του ΑΟΧ με τον ΟΦΗ που διεξήχθη στο ΒΑΚ στο Ηράκλειο την Πέμπτη 01/08. Δεν είναι μόνο η καλή εμφάνιση της ομάδας του Μουράτ Σεροπιάν παρά την ήττα με 0-1 από τον ανώτερο ΟΦΗ αλλά και η γενικότερη αποδοχή και ζεστή φιλοξενία εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ την οποία η Διοίκηση της ΠΑΕ ΑΟΧ ευχαριστεί θερμά.»






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου