Χωρίς προβλήματα ολοκληρώθηκε η απογευματινή προπόνηση της ομάδας του Πλατανιά Χανίων, στο Δημοτικό Γήπεδο Μάλεμε, υπό τις οδηγίες του Μαρίνου Ουζουνίδη και των συνεργατών του.
Πρόγραμμα ενδυνάμωσης ακολούθησαν οι Νταβίντ Τόρες και Στέφανος Μαρτσάκης, υπό τις οδηγίες του γυμναστή της ομάδας Βαγγέλη Μπέκα.
Σημειώνεται ότι αύριο, Σάββατο, η ομάδα του Πλατανιά Χανίων θα αντιμετωπίσει τον Εργοτέλη, σε φιλικό αγώνα που θα διεξαχθεί στις 6.30 το απόγευμα, στο Ηράκλειο.
Πρόγραμμα ενδυνάμωσης ακολούθησαν οι Νταβίντ Τόρες και Στέφανος Μαρτσάκης, υπό τις οδηγίες του γυμναστή της ομάδας Βαγγέλη Μπέκα.
Σημειώνεται ότι αύριο, Σάββατο, η ομάδα του Πλατανιά Χανίων θα αντιμετωπίσει τον Εργοτέλη, σε φιλικό αγώνα που θα διεξαχθεί στις 6.30 το απόγευμα, στο Ηράκλειο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου