Άρης: Ελεύθερη είσοδος με Επισκοπή

Η ΠΑΕ Άρης ανακοίνωσε ότι στο φιλικό παιχνίδι της ερχόμενης Τετάρτης με την ΠΑΕ Επισκοπή Ρεθύμνου (07/08, 18:00), στο γήπεδο "Κλεάνθης Βικελίδης", η είσοδος θα είναι ελεύθερη για τον φίλαθλο κόσμο, ενώ θα είναι ανοικτές οι Θύρες 2 και 7 (των επισήμων).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου