Επισκοπή: Στις 10/08 η "1η"για Κ20 & Κ17

Το Σάββατο 10 Αυγούστου θα ξεκινήσει προετοιμασία η Επισκοπή Β’ (U20) αλλά και της ομάδας U17. O αγιασμός και η πρώτη προπόνηση έχουν προγραμματιστεί για τις έξι το απόγευμα (18:00) στις εγκαταστάσεις του «Θ. Βαρδινογιάννης» της Επισκοπής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου