Η ενημέρωση του Λεβαδειακού για την "φιλική ήττα" από τον Πλατανιά: «Ο ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ ηττήθηκε το απόγευμα από τον Πλατανιά με σκορ 1-0, στο τελευταίο φιλικό παιχνίδι στο Καρπενήσι.
Το γκολ που έκρινε την αναμέτρηση πέτυχε στο 60’ ο Τόρες με κεφαλιά, έπειτα από σέντρα του Θέρα. Ο ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ θα μπορούσε να είχε ανοίξει πρώτος το σκορ, αλλά στο 5’ ο Γεωργαλίδης απέκρουσε τη μπάλα στο σουτ του Rogerio.
Στο 13’, έπειτα από κεφαλιά του Βασιλείου η μπάλα έφυγε άουτ. Την ίδια κατάληξη είχε και στο 35’ σε σουτ του Λαμπρόπουλου. Στο 41’ στο σουτ του Βασιλείου η μπάλα κόντραρε σε πόδι αμυντικού του Πλατανιά, αλλοιώθηκε η πορεία της και ο Γεωργαλίδης μπλόκαρε.
Στο 55’ ο Kandji έκανε την ατομική ενέργεια, αλλά στο σουτ που επιχείρησε η μπάλα έφυγε ψηλά άουτ. Στο 58’ ο Przyrowski μπλόκαρε τη μπάλα σε σουτ του Γουνδουλάκη, ενώ στο 65’, πέντε λεπτά έπειτα από την επίτευξη του γκολ της αναμέτρησης, απέκρουσε εντυπωσιακά το σουτ του Γιακουμάκη.
Στο 77’ σε σουτ του Ζουμπουλάκη η μπάλα κόντραρε στα σώματα των αμυντικών του ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΥ, χτύπησε στο οριζόντιο δοκάρι και κατέληξε κόρνερ.
Η τελευταία καλή στιγμή της αναμέτρησης ανήκει στους παίκτες του ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΥ, όταν στο 81’ ο Ortega, έκανε το σουτ, αλλά η μπάλα πέρασε λίγο δίπλα από το αριστερό κάθετο δοκάρι του Περιστερίδη, με αποτέλεσμα το 1-0 να παραμένει μέχρι τη λήξη της φιλικής αναμέτρησης.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου