Σε 2 ομίλους το πρωτάθλημα της Football League

Συνεδρίασε χθες το διοικητικό συμβούλιο της Football League. Την ΠΑΕ Επισκοπή εκπροσώπησε ο πρόεδρος Μιχάλης Νικολιδάκης. Το βασικό θέμα συζήτησης ήταν ο καταρτισμός των ομίλων του νέου πρωταθλήματος, μετά την αποχώρηση κάποιων ομάδων.

Έτσι πραγματοποιήθηκε ψηφοφορία, για το αν δέχονται οι ΠΑΕ άλλες τρεις ομάδες από την Γ' Εθνική, ώστε να συμπληρωθούν οι δύο όμιλοι. Συγκεκριμένα 23 ΠΑΕ ψήφισαν "όχι" στην συμμετοχή ομάδων από την Γ' Εθνική και δύο ψήφισαν "ναι". Αναλυτικά η ανακοίνωση της διοργανώτριας:

«Κατά τη σημερινή του συνεδρίαση το Δ.Σ. της Football League αποφάσισε κατά πλειοψηφία να διεξαχθεί το πρωτάθλημα σε δύο (2) ομίλους με τις 25 ομάδες που έχουν δηλώσει συμμετοχή, σε περίπτωση δε που εντέλει ο αριθμός των ομάδων δεν καταστεί εφικτό να ξεπεράσει τις 22, τότε το πρωτάθλημα θα διεξαχθεί σ ένα όμιλο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου