Την Τετάρτη 23 και την Πέμπτη 24 Ιανουαρίου η Super League, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του Ελληνικού ποδοσφαίρου διοργανώνει -στο ξενοδοχείο Divani Caravel- το 1ο Συνέδριο Διοίκησης Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου «Footballabout» στις θεματικές του οποίου έχουν κληθεί να τοποθετηθούν σημαντικές προσωπικότητες του αθλήματος από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Το συνέδριο αυτό αποτελεί την αρχή ενός δημιουργικού προβληματισμού των ανθρώπων του ποδοσφαίρου για την περαιτέρω ανάπτυξη του αθλήματος στη χώρα ως κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα.
Στο συνέδριο θα λάβουν μέρος, ως ομιλητές, εξέχουσες προσω- πικότητες του Ευρωπαϊκού και παγκοσμίου ποδοσφαίρου όπως (πχ) οι:
Στο συνέδριο θα λάβουν μέρος, ως ομιλητές, εξέχουσες προσω- πικότητες του Ευρωπαϊκού και παγκοσμίου ποδοσφαίρου όπως (πχ) οι:
• Sir David Richards, Chairman EPFL - Chairman Premier League
• Frederic Thiriez, President French Football League (LFP) - Vice President EPFL
• José Luis Astiazarán, President Spanish Football League (LFP)
• Alex Phillips, Head of Stakeholder Affairs UEFA
• Frank Rutten, CEO Eredivisie Media & Marketing
• Eva Pasquier, Senior Development Manager for Europe FIFA
• Mattias Grafstrom, Professional Football Affairs Manager UEFA
• Fernando Santos, Προπονητής Εθνικής Ομάδας Ανδρών Ελλάδος
• Paulo Cardoso, Recruitment Sporting Club Portugal
• Borja Bilbao, FIFA & UEFA Media Officer
Ανάμεσά τους και ο Στέλιος Βαρουξάκης. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Πλατανιάς θα μετάσχει, ως ομιλητής στην 6η Θεματική Ενότητα, την Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013 (17:00 – 18:50) με θέμα: "Η εμπορική αναβάθμιση και αξιοποίηση του ποδοσφαίρου".
Η εμπορική αναβάθμιση και αξιοποίηση του ποδοσφαίρου
Το ποδόσφαιρο ως πλατφόρμα επικοινωνίας. Το ποδόσφαιρο αποτελεί ένα μεγάλο τμήμα της βιομηχανίας του ελεύθερου χρόνου σε παγκόσμιο επίπεδο.
Αποτελεί πλατφόρμα επικοινωνίας πολλαπλών μηνυμάτων, όχι απαραίτητα συνυφασμένων με το άθλημα, και δημιουργεί επενδυτικές ευκαιρίες για εταιρείες και οργανισμούς. Στην ενότητα αυτή:
Αποτελεί πλατφόρμα επικοινωνίας πολλαπλών μηνυμάτων, όχι απαραίτητα συνυφασμένων με το άθλημα, και δημιουργεί επενδυτικές ευκαιρίες για εταιρείες και οργανισμούς. Στην ενότητα αυτή:
α) θα διερευνηθούν οι σύγχρονες τάσεις των αγορών σε σχέση με τα ποδοσφαιρικά γεγονότα,
β) θα εξεταστεί ο ρόλος της εικόνας και των παράλληλων δράσεων των ποδοσφαιρικών οργανισμών ως εμπορικά σήματα (brands) και
γ) θα εξεταστούν οι νέοι τρόποι εμπορικής και επικοινωνιακής αξιοποίησης των ποδοσφαιρικών συλλόγων και πρωταθλημάτων.
Ομιλητές
• Στέλιος Βαρουξάκης, Πρόεδρος ΠΑΕ ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΧΑΝΙΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου