Συνέντευξη παραχώρησε το μέλος της διοίκησης της ΠΑΕ ΑΟ ΧΑΝΙΑ Δ. Βιριράκης στη NEA TV και στους δημοσιογράφους κ. Φουντουλάκη και κ. Φιλικόζη. Ο κ. Βιριράκης αναφέρθηκε στις μεταγραφικές κινήσεις που αναμένονται τον Γενάρη και στην ενίσχυση του ΑΟΧ, στα γεγονότα του καλοκαιριού και στους "άσπονδους φίλους" της ομάδας που περιμένουν να χαρούν στις δύσκολες στιγμές, στα οικονομικά του συλλόγου και στην προσπάθεια εξυγίανσης που συνεχίζεται, στη συνέπεια της ομάδας στις πληρωμές της προς το κράτος και τους ποδοσφαιριστές σε καιρούς δύσκολους για όλους και στην επίθεση που δέχθηκε μέλος της διοίκησης από ανθρώπους του Αστέρα Μαγούλας μετά το τέλος του αγώνα.
Όσον αφορά το θέμα των Περιβολίων: "Εμείς τα είχαμε πει στο δημοτικό συμβούλιο από τον Μάιο,τότε μας διαβεβαίωναν ότι στα Περβόλια θα παίξει και ο ΑΟΧ. Νομίζω ότι στον Δήμο Χανίων εγκλωβίστηκαν από τον λανθασμένο χειρισμό του θέματος μέσω επιτροπών που λειτουργούν κατά το δοκούν.
Ήταν πολύ εύκολο να συμφωνήσει η ΠΑΕ ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ αποστέλλοντας τη σύμφωνη γνώμη της προς την Σούπερ Λίγκα, με την ηγεσία της οποίας είναι γνωστό πανελληνίως ότι έχει άριστες σχέσεις, άλλα κάτι τέτοιο δεν έγινε.
Αρνούνται φιλικά με φιλανθρωπικό σκοπό και εξακολουθούν να επιδιώκουν την έξωση του ΑΟΧ από το Γήπεδο Περιβολίων, ξεχνώντας ότι εκεί αγωνιζόταν πέρυσι. Κάποιοι συγκεκριμένοι στην ΠΑΕ ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ επιδιώκουν τη διάλυση του ΑΟΧ και αυτό είναι πανθομολογούμενο πλέον. Εμείς είμαστε συνεπείς στις υποχρεώσεις μας και παραδώσαμε στον Δήμο Χανίων την εγγυητική που μας ζητήθηκε.
Ζητήσαμε κλειδάριθμο και παίξαμε δύο εκτός έδρας αγώνες για να ξεκινήσουμε τα εντός στα Περβόλια, αλλά ο κ. Αμπαδιωτάκης θυμήθηκε τότε την επανασπορά. Νομίζω ότι το γήπεδο Περιβολίων είναι δημοτική περιουσία, όχι περιουσία της Νόβα και των μεγαλεργολάβων, το έχει πληρώσει ο δημότης των Χανίων".




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου