Η ενημέρωση του Αστέρα Μαγούλας για το ματς με ΑΟΧ

Για ατυχία μιλάει η διοίκηση του Αστέρα Μαγούλας αναφερόμενη στο χθεσινό ματς με τον Α.Ο. Χανιά (0-0). Με ανακοίνωση - ενημέρωση που ανάρτησε στην ιστοσελίδα της με τον τίτλο "Του στέρησε το τρίποντο η ατυχία του" μιλάει για "κατόρθωμα χαρίσματος βαθμού" και χαρακτηρίζει τον Α.Ο. Χανιά ως "ομάδα πολύ κατώτερη αγωνιστικά" (της Μαγούλας). Αναλυτικά:

«Άτυχος στάθηκε σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού ο Αστέρας Μαγούλας καθώς πραγματοποίησε πολλές ευκαιρίες, απειλώντας συνεχώς χωρίς όμως να καταφέρει να πετύχει γκολ.

Η ανωτερότητα και η κυριαρχία του Αστέρα στο γήπεδο ήταν ορατή από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό του αγώνα.

Λίγο ο βαρύς αγωνιστικός χώρος λόγω βροχής, λίγο η ατυχία του, ο Αστέρας κατάφερε (γιατί περί κατορθώματος πρόκειται) να χαρίσει βαθμό σε μία ομάδα πολύ κατώτερη του αγωνιστικά.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου