Ο Νίκος Γαλανάκης είναι ο νικητής, αήττητος με 5/5, του εσωτερικού τουρνουά της ακαδημίας μας που ολοκληρώθηκε προχθές Κυριακή 2 Δεκεμβρίου. Με 4 βαθμούς ισοβάθμησαν στις επόμενες θέσεις ο Βασίλης Παυλουδάκης, ο Γιώργος Τσαγκαράκης και η Ασημένια Χατζηπαναγιώτου (η οποία είναι και το πρώτο κορίτσι).
Στο τουρνουά έλαβαν μέρος 21 παιδιά από την ακαδημία μας, αγωνιζόμενα με πολύ διάθεση και μαχιτηκότητα. Οι αγώνες διεξήχθησαν Σαββατοκύριακα (απόγευμα Σαββάτου - πρωί/απόγευμα Κυριακής) και έδωσε τη δυνατότητα στα μικρά παιδιά να αποκτήσουν εμπειρία από αγώνες και να εφαρμόσουν αυτά που διδάσκονται στις προπονήσεις.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου