Σεροπιάν: "Το αποτέλεσμα είναι θετικό"

"Θετικό αποτέλεσμα" χαρακτήρισε την ισοπαλία με τον Αστέρα Μαγούλας ο Μουράτ Σεροπιάν. Ο τεχνικός της Χανιώτικης ομάδας μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό "Χανιά sport fm" μετά το τέλος του αγώνα στην Ελευσίνα χαρακτήρισε το σημερινό ματς ως "νέα αρχή". Αναλυτικά οι δηλώσεις του Σεροπιάν:

«Βρισκόμασταν σε δύσκολη θέση τόσο από βαθμολογικής όσο και από ψυχολογικής άποψης. Το αποτέλεσμα είναι θετικό. Είμαι ικανοποιημένος. Κάνουμε νέα αρχή, ένα νέο ξεκίνημα. Είναι πολύ θετικό ότι κρατήσαμε το μηδέν, είναι η πρώτη αναμέτρηση που δεν δεχόμαστε κάποιο τέρμα.

Τα παιδιά κάνανε τρομερή προσπάθεια. Συγχαρητήρια στον Μαρκαντωνάκη, ο οποίος στάθηκε πολύ καλά στην πρώτη του συμμετοχή. Δεν έβαλα από την αρχή τον Πάγκαλο γιατί δεν ήθελα να παίξω τόσο επιθετικά.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου