Παγκόσμιο Εφήβων: Εύκολο πρωινό με Ουζμπεκιστάν η Εθνική μας

Τρίτη κατά σειρά νίκη, για την Εθνική μας ομάδα στο 1ο Παγκόσμιο πρωτάθλημα που διεξάγεται στο Περθ, αυτή τη φορά επί του Ουζμπεκιστάν με χαρακτηριστική άνεση (26-5) και πλέον απομένουν τα τυπικά αύριο (5/12) με το Τρίνιταντ & Τομπάγκο (07:00 ώρα Ελλάδας) για να σφραγίσει και τυπικά την πρωτιά της στον Γ’ Όμιλο.

Οι Ουζμπέκοι που είχαν ανησυχήσει τους Ρουμάνους (8-9), μετά την πρώτη περίοδο, συνειδητοποίησαν ότι δεν υπήρχε περίπτωση να επαναληφθεί το ίδιο και σήμερα. Η Εθνική μας, πετυχαίνοντας 15 σερί γκολ και διατηρώντας το μηδέν στην άμυνα, στο δεύτερο μισό του αγώνα, έφτασε στο εντυπωσιακό τελικό σκορ (26-5).

Από 5 γκολ σημείωσαν οι Νίκος Αλβέρτης, Γιώργος Δερβίσης, από 4 οι Μανώλης Σολανάκης, Μάριος Χατζηγούλας, 3 ο Σπύρος Φωτόπουλος και από ένα (1) οι Βαγγέλης Ποταμιάνος, Παντελής Καλογεράκος, Κώστας Γούβης, Θανάσης Χρυσοσπάθης, Μανώλης Πρέκας.

Για το Ουζμπεκιστάν από 2 γκολ σημείωσαν οι Ρουστάμοφ, Κρακόφιν και ένα (1) ο Τσουματσένκο. Τα 8λεπτα: 6-3, 5-2, 8-0, 7-0. Άλλα σημερινά αποτελέσματα:

Βραζιλία – Περού 19-4 (Δ’ Όμιλος)
Ιταλία – Σερβία 10-4 (Δ’ Όμιλος)
ΗΠΑ – Αίγυπτος 14-4 (Α’ Όμιλος)
Κροατία – Κολομβία 24-5 (Β’ Όμιλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου