Ναζλίδης: "Δεν μας ικανοποιεί η ήττα"

«Δεν μας ικανοποιεί το σκορ και η ήττα. Κρατάμε, απλώς, την αντίδρασή μας σε μία δύσκολη έδρα, απέναντι σ΄ έναν ποιοτικό αντίπαλο. Η αντίδρασή μας μας δίνει ελπίδες για το μέλλον.

Κάτι καλό γίνεται στην ομάδα. Το γρήγορο γκολ επηρέασε την εικόνα και τη ροή του αγώνα. Η ομάδα τρακαρίστηκε, ο Ολυμπιακός έγινε πιεστικός, αλλά επαναλαμβάνω κρατάμε την αντίδρασή μας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου