Θεοδωρίδης: "Μπορούσαμε να βάλουμε 4 γκολ"

«Είμαι ευχαριστημένος με τη νίκη. Είχαμε μία καλή εμφάνιση και μπορούσαμε να βάλουμε τουλάχιστον 4 γκολ. Δεχτήκαμε ένα γκολ από τα 40 μετρά, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Χάσαμε πολλές ευκαιρίες, αλλά προχωράμε. Την άλλη Κυριακή έχουμε ένα μεγάλο ντέρμπι ανάμεσα σε δυο ιστορικές ομάδες.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου