Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη ο 10ος δρόμος στα χνάρια του Μίνωα 70 χλμ. που διοργάνωσε ο Σύλλογος Μαραθωνοδρόμων Κρήτης με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης των Δήμων Φαιστού - Γόρτυνας.
Τριάντα αθλητές υπεραπόστασης από όλη την Ελλάδα έδωσαν το παρών στην εκκίνηση στον αγώνα στην Φαιστό και αφού προηγήθηκε μια σεμνή τελετή και έγινε όρκος των αθλητών ξεκίνησε ο αγώνας απο τις αρχαιότητες της Φαιστού ως τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού.
Τριάντα αθλητές υπεραπόστασης από όλη την Ελλάδα έδωσαν το παρών στην εκκίνηση στον αγώνα στην Φαιστό και αφού προηγήθηκε μια σεμνή τελετή και έγινε όρκος των αθλητών ξεκίνησε ο αγώνας απο τις αρχαιότητες της Φαιστού ως τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού.
Παράλληλα διεξήχθη και συμμετοχική ποδηλασία σε δύο διαδρομές αρχικά με εκκίνηση την Κνωσσό ως την Φαιστό 140 χλμ και η άλλη διαδρομή ήταν η ίδια των 7ο χλμ. με τους δρομείς και 65 ποδηλάτες που συμμετείχαν από όλη την Κρήτη και εκτός.
Ο αγώνας ήταν πολύ καλά οργανωμένος και οι αθλητές απόλαυσαν την πανέμορφη διαδρομή με μόνο αρνητικό παράγοντα τον δυνατό αέρα. Οι αθλητές ακολούθησαν την διαδρομή από την Φαιστό - Μοίρες - Αγ. Δέκα - Αγ. Βαρβάρα - Αυγενική - Βενεράτο - Γιόφυρος - Λεωφ. 62 Μαρτύρων – Πλαστήρα - Κνωσσού - Κνωσός.
Νικητής του αγώνα ήταν ο Σηφάκης Μανόλης του ΣΜΚ με χρόνο 5 ώρες 01. Δεύτερος ο Καμπαξής Παντελής του ΣΜΚμε χρόνο 5 ώρες 05 και 3ος ο Τάσιος Γιώργος με 6 ώρες 27’32. Την παραμονή του αγώνας σε ειδική τελετή βραβεύθηκαν οι:
* Παπαμιχαήλ Γιάννης αθλητής που έχει τερματίσει δύο φορές το Σπάρταθλον 246 χλμ.
* Ταβλαδωράκης Χαρίλαος που έχει τερματίσει δύο φορές τον Ευχείδιο άθλο 107 χλμ
* Αμπουλός Γιάννης για την προσφορά του στον αθλητισμό.






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου