Τις πρώτες της μεταγραφές ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου πραγματοποίησε ο Όμιλος Αντισφαίρισης Χανίων. Συγκεκριμένα με την φανέλα του ΟΑΧ θα φορέσουν η Ηρώ Πολέντα και η Δήμητρα Μαγγανά.
Η Πολέντα αποκτήθηκε από την ομάδα της Ε. Παραλίας Πατρών και είναι guard. Η Δήμητρα Μαγγανά (forward, 17 χρ.) αποκτήθηκε από τον Ηρόδοτο ως ελεύθερη, ενώ πέρυσι αγωνίστηκε (ως δανεική), στην ομάδα του Ηράκλειο.
Η Πολέντα προορίζεται για την γυναικεία ομάδα, ενώ η Μαγγανά θα ενισχύσει και τις Νεανίδες του ΟΑΧ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου