Handball: Στις 19 Ιουλίου οι κληρώσεις των πρωταθλημάτων

«Η Ομοσπονδία Χειροσφαιρίσεως Ελλάδος βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με το Μουσείο της Ακρόπολης.

Η φετινή εκδήλωση για την κλήρωση των πρωταθλημάτων Α1 Ανδρών, Α1 Γυναικών και Α2 Ανδρών θα διεξαχθεί στο αμφιθέατρο του Μουσείου της Ακρόπολης την Πέμπτη 19 Ιουλίου και ώρα 18:00.

Στην εκδήλωση θα γίνουν πολλές βραβεύσεις, ενώ θα τιμηθούν και τα πρόσωπα της απερχόμενης σεζόν.

Ο Πρόεδρος Χαράλαμπος Πιλαφάς και το Δ.Σ. της ΟΧΕ ευχαριστούν θερμά τον πρόεδρο Δημήτρη Παντερμαλή και το Δ.Σ. του Μουσείου της Ακρόπολης για την ανταπόκριση και την συνεργασία.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου