«Η Ομοσπονδία Χειροσφαιρίσεως Ελλάδος βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με το Μουσείο της Ακρόπολης.
Η φετινή εκδήλωση για την κλήρωση των πρωταθλημάτων Α1 Ανδρών, Α1 Γυναικών και Α2 Ανδρών θα διεξαχθεί στο αμφιθέατρο του Μουσείου της Ακρόπολης την Πέμπτη 19 Ιουλίου και ώρα 18:00.
Η φετινή εκδήλωση για την κλήρωση των πρωταθλημάτων Α1 Ανδρών, Α1 Γυναικών και Α2 Ανδρών θα διεξαχθεί στο αμφιθέατρο του Μουσείου της Ακρόπολης την Πέμπτη 19 Ιουλίου και ώρα 18:00.
Στην εκδήλωση θα γίνουν πολλές βραβεύσεις, ενώ θα τιμηθούν και τα πρόσωπα της απερχόμενης σεζόν.
Ο Πρόεδρος Χαράλαμπος Πιλαφάς και το Δ.Σ. της ΟΧΕ ευχαριστούν θερμά τον πρόεδρο Δημήτρη Παντερμαλή και το Δ.Σ. του Μουσείου της Ακρόπολης για την ανταπόκριση και την συνεργασία.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου