Στην εθνική μας ομάδα στίβου εντάχθηκαν ο εμποδιστής Νίκος Σαϊσανάς, που θα συμμετάσχει στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ανδρών - Γυναικών (Εσκί Σεχίρ Τουρκίας 21-22 Ιουλίου), ο σφυροβόλος Χρήστος Αγγελάκης, που θα συμμετάσχει στη διεθνή συνάντηση Ελλάδα - Κύπρος (Λάρνακα 18-19 Ιουλίου) και η σφαιροβόλος Ειρήνη Καπνισάκη, που θα συμμετάσχει στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Παίδων - Κορασίδων (Σερβία 14 Ιουλίου), αποδεικνύοντας, για μια ακόμη φορά, την άριστη αγωνιστική τους κατάσταση.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου