Ολοκληρώθηκε χωρίς Πανελλήνια ρεκόρ αλλά με επιδόσεις υψηλού επιπέδου η τρίτη ημέρα του Ενιαίου πρωταθλήματος κολύμβησης κατηγοριών που διεξάγεται στο ΟΑΚΑ με τη συμμετοχή 117 σωματείων από όλη την Ελλάδα.
Η κολυμβήτρια του ΝΟ Χανίων, Άννα Ντουντουνάκη, η οποία μέχρι πριν από δύο χρόνια αγωνιζόταν στη συγχρονισμένη κολύμβηση, κατάφερε να κατακτήσει δύο χρυσά μετάλλια στην χθεσινή της εμφάνιση:
«Είμαι πολύ χαρούμενη για τα μετάλλια. Στο 50άρι πεταλούδα πέτυχα 27.78 αλλά ήθελα έναν καλύτερο χρόνο. Συγκεκριμένα πήγαινα για 27.45. Για τα 200μ. Μικτή Ατομική (2:21.99) είμαι πολύ ικανοποιημένη.
Ήταν μια πολύ δύσκολη κούρσα αλλά έκανα έναν καλό χρόνο που είναι ατομικό μου ρεκόρ. Νομίζω πήγα γενικά καλά. Στα Χανιά έχουμε μεγάλο πρόβλημα με τα κολυμβητήρια.
Όλο τον χειμώνα δεν είχαμε πισίνα και δεν είχαμε χρόνο να προπονηθούμε γιατί είμαστε πολλές ομάδες. Αντιμετωπίζουμε πολλές δυσκολίες.»
Όλο τον χειμώνα δεν είχαμε πισίνα και δεν είχαμε χρόνο να προπονηθούμε γιατί είμαστε πολλές ομάδες. Αντιμετωπίζουμε πολλές δυσκολίες.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου