Δήμος Χανίων - Δήμος Λεμεσού 2-5!!!

Στο φιλικό παιχνίδι που έγινε ανάμεσα στους εργαζόμενους του Δήμου Χανίων και τους αντίστοιχους της Λεμεσού Κύπρου οι Κύπριοι προηγήθηκαν με 0-2 για να αναλάβει δράση ο Μουριζάκης και να φέρει το παιχνίδι στα ίσα σε 2-2.

Οι Κύπριοι δεν το έβαλαν κάτω και πέτυχαν τρία γρήγορα τέρματα για να διαμορφωθεί το τελικό 2-5. Ακολούθησε μπουφέ από το Δήμο Χανίων με πορτοκαλάδα, τυρί, παξιμάδι, φρούτα και άλλα πολλά κρητικά εδέσματα.

Με τον Δήμο Χανίων συμμετείχαν αρκετοί γνώριμοι ανάμεσα στους οποίους ήταν ο Γιώργος Σπαράκης ο νέος προπονητής του Α.Ο. Περιβολίων, ο τερματοφύλακας Μπραουδάκης που είναι στη δημοτική αστυνομία, ο Γιώργος Μανωλακάκης, Μουριζάκης, Κωστόπουλος, Κουρομιχελάκης (ακόμα παίζει), Κομνηνός, Μαρκουλάκης και άλλοι πολλοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου