«Από τον ΠΣΝΧ (Νέοι Χανίων) καλούνται τα μέλη του συλλόγου αύριο Κυριακή 3 Ιουνίου στις 7μμ σε Γενική Συνέλευση στα γραφεία του Κρητικού Αστέρα στο Βαμβακόπουλο με σημαντικότερο θέμα αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. Σε περίπτωση μη απαρτίας η Γ.Σ. θα επαναληφθεί την Κυριακή 10 Ιουνίου στον ίδιο χώρο και την ίδια ώρα.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου