Έτσι... γιορτάζουν οι πρωταθλητές!

Η Σπάθα κατέκτησε το πρωτάθλημα στην 2η κατηγορία Χανίων. Και (μαζί με τον τίτλο) την άνοδο στην κορυφαία ποδοσφαιρική κατηγορία των Χανίων. Την Τετάρτη πραγματοποιήθηκε η αγωνιστική φιέστα, μα αυτό δεν ήταν αρκετό. Έπρεπε να γίνει και κανονικό γλέντι.

Η εορταστική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε ταβέρνα στην σπηλιά, παρουσία "επωνύμων" κι "ανωνύμων". Ευχηθήκανε όλοι στην Σπάθα καλή επιτυχία στην Α' ΕΠΣΧ, έφαγαν, χόρεψαν και περάσανε καλά κι εμείς καλύτερα (όπως γίνεται συνήθως)! Απολαύστε πλούσιο φωτορεπορτάζ από την εορταστική εκδήλωση από τον φωτογραφικό φακό του Γιάννη Μαραγκάκη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου