Με πολύ μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το 2ο Ενωσιακό πρωτάθλημα πράσινου, πορτοκαλί και κόκκινου γηπέδου για το 2012 σε 2 Σαββατοκύριακα στους Ομίλους Αντισφαίρισης Σούδας και Ρεθύμνου. Το πρωτάθλημα ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο 12 & 13 Μαΐου στις εγκαταστάσεις του Ο.Α. ΣΟΥΔΑΣ όπου διοργανώθηκε το πράσινο επίπεδο με την συμμετοχή 41 παιδιών συνολικά (24 αγόρια και 17 κορίτσια) αριθμός ρεκόρ για την κατηγορία του πράσινου επιπέδου τα τελευταία χρόνια.
Τα παιδιά αγωνίστηκαν σε ξεχωριστές κατηγορίες (αγόρια – κορίτσια) και χωρίστηκαν σε groups των 3ών ή 4άρων παικτών. Αφού αγωνίστηκαν σε ματς κατάταξης, προέκυψαν οι 1οι κάθε group τους οποίους και αναφέρουμε: Αγόρια: 1ο – Σχοινοπλοκάκης, 2ο – Κονταράκης, 3ο – Ματσαμάκης, 4ο – Βολτυράκης, 5ο – Κωνστανταράκης και 6ο – Τσαγλιώτης.
Στην συνέχεια ανά 2 groups οι νικητές διασταυρώθηκαν με τον Σχοινοπλοκάκη να νικάει τον Κονταράκη, τον Ματσαμάκη τον Βολτυράκη και τον Κωνστανταράκη τον Τσαγλιώτη. Κορίτσια: 1ο – Ζουμπά, 2ο – Βογιατζόγλου, 3ο – Βαρβεράκη, 4ο – Σταμούλου, 5ο – Δεσκουλίδου Χ. και 6ο – Δεσκουλίδου Ι.
Στην συνέχεια διασταυρώθηκαν οι νικήτριες με την Ζουμπά να νικάει την Βογιατζόγλου, την Βαρβεράκη την Σταμούλου και την Δεσκουλίδου Χ. την αδερφή της Δεσκουλίδου Ι. Εκτός από το αγωνιστικό μέρος τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κάνουν διαγωνισμό στόχων αλλά και να ζωγραφίσουν σ’ ένα μεγάλο πίνακα.
Το Σαββατοκύριακο 26 & 27 Μαΐου την σκυτάλη πήρε ο Ο.Α. ΡΕΘΥΜΝΟΥ που διοργάνωσε στις 26/5 το τουρνουά πορτοκαλί γηπέδου με την συμμετοχή 30 παιδιών (19 αγόρια και 11 κορίτσια) και στις 27/5 το τουρνουά κόκκινου γηπέδου με την συμμετοχή 50 παιδιών.
Στο πορτοκαλί επίπεδο τα παιδιά χωρισμένα σε groups των 3ων ως 6 παικτών σε ξεχωριστές κατηγορίες (αγόρια – κορίτσια) αγωνίστηκαν σε 3 τουλάχιστον αγώνες μονού τους ενός mini set για να πάρουν θέση κατάταξης. Στα αγόρια λοιπόν την 1η θέση κατέλαβαν οι: Ματσαμάκης Λ., Ταμπακάκης, Κασαπάκης, Γιαννούλης και Κουτουλάκης ενώ στα κορίτσια οι: Βαϊδάκη και Χατζηδάκη.
Σε συνδυασμό με τους αγώνες τα παιδιά είχαν την δυνατότητα να παίξουν και διάφορα επιτραπέζια παιχνίδια. Στο κόκκινο επίπεδο οι αγώνες διεξάχθηκαν με την μορφή Davis Cup σε μία μεικτή κατηγορία όπου τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες των 2 ή 3 εκπροσωπούσαν 1 χώρα.
Οι ομάδες στην συνέχεια χωρίστηκαν σε groups των 4άρων και 5 ομάδων και έτσι κάθε ομάδα έκανε τουλάχιστον 3 συναντήσεις όπου κάθε συνάντηση κρινόταν σε 2 μονά και 1 διπλό των 11 πόντων. Αξίζει να πούμε ότι νικήτριες ομάδες ήταν οι: Ιαπωνία (Χανιά), Τσεχία (Χανιά), Γαλλία (Χανιά) και Κροατία (Ηράκλειο). Στο τέλος βραβεύτηκαν νικητές και ηττημένοι.
Σημαντικό στοιχείο των αγώνων και στα 3 επίπεδα είναι ότι ΔΕΝ υπήρχαν διαφωνίες, γκρίνιες και παρεξηγήσεις που είναι μόνιμο φαινόμενο αγώνων άλλων κατηγοριών γεγονός που επισημαίνεται απ’ όλους και δείχνει την διάθεση των προπονητών, των παιδιών και των γονέων για ένα καλύτερο μέλλον στο Παγκρήτιο τένις.
Τέλος το Δ.Σ. της Ζ΄ Ένωσης συγχαίρει από τον Ο.Α. ΣΟΥΔΑΣ την Τσιτσιριδάκη Κατερίνα και τον Καλογερόπουλο Διονύση και από τον Ο.Α. ΡΕΘΥΜΝΟΥ τον Γαλερό Τάκη για την πολύ καλή οργάνωση των αγώνων, καθώς και όλους τους άλλους προπονητές και εθελοντές των συλλόγων που βοήθησαν στην διεξαγωγή τους. Ραντεβού στην 3η γιορτή «10 με τόνο» στις 23 & 24 Ιουνίου, αντί για τις 16-17/6 λόγω εκλογών, που θα διεξαχθεί στον ΗΡΑΚΛΕΙΟ Ο.Α.Α.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου